neděle 1. ledna 2017

Knihy na prodej

Ahoj,
napadlo mě, že bych zde mohla vypsat pár knižních titulů, které mi doma zbytečně zabírají místo a já vím, že už se k nim nikdy nevrátím. Nejedná se jenom o knihy, které se mi nelíbily, i když je to většina. Přestože jsem na ně psala negativní recenze, neznamená to, že by se třeba někomu líbit nemohly. Každý máme jiný vkus, každému se líbí něco jiného a tak by mohly udělat radost zase někomu jinému.



Co se týče platby, knihy prodávám za jednotnou cenu 150,- Kč za kus. Poštovné dělá 50,- Kč, takže by Vás to stálo dohromady 200,- Kč. Při koupi více kusů by jsme se na ceně domluvili. Preferuji platbu na můj osobní účet, s dobírkou mám špatné zkušenosti a navíc je to dražší. Samozřejmě si můžete říct, že mi pošlete peníze a já knihu nepošlu. Věřte, že nemám důvod knihu neposlat, mě tu zabírá místo pro nové a nemám potřebu někoho podvádět.

Proč 150,- Kč? Jedná se o nové knížky, které byly jednou čtené, jsou ve velmi dobrém stavu a já je kupovala za plnou cenu. Proto se mi nechce knihy prodávat ještě za méně. Pokud bude mít někdo zájem, můžu zaslat fotku, jak knihy vypadají.

Takže pokud bude mít někdo zájem, napište mi prosím na email veberovaeva@gmail.com, kde by jsme se na obchodu domluvili.

Co se týče výměny knih, nebráním se tomu, ale jsem tak trochu vybíravá, ale zkusit to můžeme :).
Pokud se nějaká kniha prodá, vymažu ji ze seznamu.

Rachel Abbott - Zabij mě znovu

Rosamunde Pilchner - Hledači mušlí (tuhle knížku dostala moje babička 2x k Vánocům, jedná se o úplně novou knihu, která není čtená)

Gayle Formanová - Byla jsem tu

C. Carmacke - Losing it

A. Russell - La Loba

D. Lehane - Pod rouškou noci

J. Boyne - V tomto domě straší

J. Deaver - Zapadákov

R. J. Bennett - Město schodů

M. Kallenhoft - Jarní mrtví
                          Podzimní vražda
                          Zack


Žádné komentáře:

Okomentovat