pátek 11. března 2016

Tipy na knihy 4.díl

Tak a je tu opět další díl, kde se Vám snažím poradit, co si přečíst. Psát recenze na tyto knihy nebudu, neboť jsem je četla už před delší dobou a nemohla bych tak vykreslit a vystihnout všechny pocity a dojmy, které ve mně tyhle knihy zanechaly. Tentokrát se opět zaměřím na detektivky nebo thrillery.



Nicci French – Zlé pondělí a Ztracené úterý

Jedná se o manželskou dvojici, která spolu píše tyhle zajímavé detektivky. Stejně jako u Monse Kallenofta mě zaujalo, že se jednotlivé díly zaměřují na každý den v týdnu zvlášť. V těchto románech se vždy zločin stane v daný den, který je v názvu knihy. Od této dvojice zatím vyšly pouze dva díly, kdy vyjde třetí je v nedohlednu. V těchto knihách je hlavní hrdinkou psychoterapeutka Frieda Kleinová, která spolupracuje s policií, po ní je také pojmenovaná celá série. Nejedná se o žádnou bombu, kterou byste si museli honem přečíst, ale rozhodně špatný to taky není. Taková oddechovka na víkend, i když připouštím, že milá Frieda mi občas lezla na nervy.

Taylor Stevens – série Lovkyně informací

Jednotlivé díly se jmenují Lovkyně informací, Neviňátko, Loutka a Úlovek. Tady jde spíše o thrillery, hlavní hrdinkou je zde Vanessa Munroeová, která je skvělou špionkou ovládající několik jazyků, vydělává si na živobytí sbíráním informací, špionáží a je také skvěle vycvičená pro boj s noži. V každém díle se zabývá jiným případem, v prvním díle jede osvobodit dceru bohatého naftaře do džungle, ve druhém díle se vetře do sekty v Jižní Americe a ve třetím díle se snaží osvobodit mladou a slavnou celebritu ze spárů mafie. Musím se přiznat, že Úlovek jsem ještě nečetla.

Jeffery Deaver


Už jsem tu psala dvě recenze na jeho nové knihy, jedna byla ze série s Lincolmem Rhymem (recenze zde )a druhá ze série s agentkou Katherine Danceovou (recenze zde ). Obě tyto série musím vřele doporučit, i když jsem nečetla úplně všechno, ale Jeffery prostě umí. V jeho knihách se sice nekoná překvapení na konci knihy, kdy se ve velkém finále odkryje vrah, tady sledujete počínání vraha od začátku. Sice to není můj styl, ale Jefferyho jsem si velmi oblíbila. Nejlepší knihou je pro mne Sběratel kostí, který byl i zfilmovaný a kniha Spící panna. Jinak Deaver napsal za svůj život tolik knih, že vypsat je sem, by trvalo hodně dlouho.

Žádné komentáře:

Okomentovat